10 aprilie 2013

Tensiunile dintre liderii USL

Am comentat un articol pe Blogul Contelui de Saint German, un loc unde in ultima vreme gasesc unele dintre cele mai interesante puncte de vedere despre realitatile politice de actualitate. Vazand ca a fost apreciat, il impartasesc si cu dv, cititorii mei.
Daca binomul (Basescu, Ponta) are la baza incercarile fiecaruia de a il avea la mana pe celalalt, din evolutiile din ultima saptamana intuiesc – sau poate mai mult sper – ca binomul (Antonescu, Ponta) e construit intr-o alta cheie. Am vazut replici taioase intre Antonescu si Ponta, chiar amenintari, mai ales in aceasta saptamana. Am vazut lcalm mocnit la amandoi si suficient orgoliu la fiecare. In ciuda acestor lucruri evidente, am vazut si ca fiecare il are intr-un fel la suflet pe celalalt. Bun, stim ca de cealalta parte si “nasul” este in sufletul multora. Corect si asta, insa in sufletul nasului “imbatranit in rele”, nu e nimeni. Relatia “nasului” cu finii nu e reciproca, de aici si slabiciunea ei. Cat despre sufletul “nasului”…Legenda spune ca l-a pierdut undeva pe drum.De aceea cred ca daca Ponta si Antonescu vor reusi sa depaseasca acest moment, planuit si intretinut parca profesionist, atunci fundamentul pe care au cladit relatia politica si personala ii va face sa iasa mai caliti. Daca vor fi suficient de intelepti sa castige timp si vor spune adevarul “fara anestezie” atat intre ei cat si celor care asteapta de la ei atat de mult, vor iesi amandoi mai puternici si in castig din toata aceasta incercare. Si sper ca si noi.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu